Strony

czwartek, 22 września 2016

Pierwszy (nie)poważny post

Witam serdecznie wszystkich, którzy trafili do kącika Emu - czy to przez czysty przypadek, czy też świadomie. Po wielu przymiarkach w końcu i ja niejako zmusiłem się do założenia własnego bloga, częściowo ze względu na posiadanie praktycznie gotowej (a nigdy nie opublikowanej) strony WWW, częściowo ponieważ lubię pisać i uzbierało mi się trochę różnych artykułów, pomysłów i szkiców z którymi nie za bardzo wiem co dalej począć.

Część artykułów została już opublikowana w sieci - i te w pierwszej kolejności pojawią się tutaj; nowe tworzą się lub „siedzą” gdzieś w głowie, czekając na realizację. Blog ma za zadanie uporządkować i zebrać w jednym miejscu wszystko, co napisałem - a docelowo stać się miejscem, gdzie będę mógł zamieszczać w formie postów moje przemyślenia na temat tego, co aktualnie zabiera mi mój skromny czas wolny.

Robiąc szybki przegląd moich zainteresowań wychodzi na to, że blog będzie/może być/nie musi być pomieszaniem z poplątaniem dosłownie wszystkiego. Będzie więc o emulacji starych komputerów jak i o nich samych, ze szczególnym naciskiem na moje ulubione ZX Spectrum i Atari serii XE. Nie powinno zabraknąć też Amigi, zarówno tej klasycznej jak i NG. Tej tematyce poświęcam najwięcej czasu. Ponieważ wszystkie moje teksty powstają pod wpływem impulsu niewykluczone więc, że pojawiać się będzie czasami coś całkiem odmiennego od tematyki bitów i bajtów - wszystko to, co przyjdzie mi akurat do głowy.

Traktuję więc ten blog jako eksperymentalny organizer i notatnik jednocześnie, jaki przybierze on kształt - czas pokaże.

Wszystkich odwiedzających - znajomych i nieznajomych - zapraszam serdecznie do mojego kącika; mam nadzieję że każdy, kogo interesują elektroniczne starocia i nie tylko, znajdzie tu coś ciekawego dla siebie.